
20 urte bete berritan, zertarako gaude hemen?
Badira geure buruari zertarako gauden hemen galdetu behar diegun uneak. Adibidez, hogei urte betetzen dituzunean langintza batean. Edo, adibidez, pandemia betean egokitzen zarenean. Zertarako gaude hemen? Galdera horixe egin diogu sorlandarrok elkarri, ohartu garenean dagoeneko hogei urteko bidea egin dugula euskal komunikazio agentzia moduan. Hemezortzi urte di-da izenagaz, eta beste bi gure buruaz beste bat [...]

55 DA!
Sorland Agentziak azken urte hauetan zehar komunikazio estrategia, marka lanketa eta prentsa bulego lanak bete ditu Durangoko Azokarako. DA!, komunikazioaren ikuspegitik, marka bat da, euskal kulturak duen marka garrantzitsuenetarikoa, bere aukera baina baita ardura guztiekin. Azken urteotan, etengabe hobetuz eta berrituz doan proiektua da, beti jakin izan du garai berrietara egokitzen, eta garai zail hauetan [...]

Genuen hura berreskuratzeko: komunikazio kanpaina eta Covid-19
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-600fc85a223a3{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Covid-19ak ezaugarrituriko testuinguruak arriskuan jarri ditu orain arteko zenbait jokaera, ohitura… Inflexio puntu izan da askorentzat. Bada, lehen zen hura izaten segituko al du gizarteak? Nork daki… Erantzuna heldu bitartean, unean uneko aukerak aprobetxatzea dagokigu. Izan ere, inflexio puntuek, ziurgabetasun egoeren tankeran, aukerak eskaintzen dituzte. Eta horiexek ondo identifikatzea da komunikazio enpresa baten [...]

Lan-eskaintza: administrazioa
Sorland Komunikazio Agentzian pertsona baten bila ari gara gure lan-taldera batzeko. Ondorengoa eskatzen da: - Administrazio eta zuzendaritzan lizentziatura edo gradua izatea -Kontabilitatean aritua -Nominen ezagutza edukitzea -Gizarte segurantzako gestioak kudeatzen jakitea (altak, bajak, SEPE) -Zergen aurkezpenen ezagutza -Diruzaintzan eskarmenatua izatea -Euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez hitz egin eta idazteko gaitasuna -Autoa eta gidabaimena izatea Eskaintzen [...]

Hausnarketa garaia da
Urmugan zehar, Euskal Herria mendebaldetik ekialderaino zeharkatu duen ibilaldi musikatu honetan barrena bidaiatzen ibili gara azken egunetan sorlandarrok. Komunikazioaren haria jarraituz, mendiz mendi, ekintzaz ekintza, proiektu hau josten ibili gara. Bide-orria zehazten duen estrategia, marka eraikitzeko baliabideak eta bidaia osatu duen ekintza plana gauzatuta, hurrengo helmuga begiz jotzeko koordenatu berriak zehazteko ordua da. Beraz, hausnarketa [...]

Urmuga bat markak hazten diren lurrean
Komunikazioa bidaia bat dela esan ohi dugu sorlandarrok: bideorria zehazten duen estrategia; baliabideak ezartzea marka eraikitzeko; bidaia osatuko duen ekintza plana; eta markaren jarraipenak emango dizkigun koordenatu berriak, hurrengo helmuga begiz jotzeko. Urmuga egitasmoaren bidelagun izateko aukerak lehen kolpean gogobete gintuen, beraz. Musika eta mendizaletasuna batzen dituen zeharkaldi honetako kideekin bat egin genuen, haiekin elkarlanean, [...]

Fagor eta komunikazioaren balioa
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-600fc85a5152b{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Informazio gardena eta COVID19 Ugariak dira Fagor Taldea osatzen duten kooperatibak; ugariak bai zenbat diren bai zelakoak diren begiratuta. Ugaritasun hori dela-eta, ez da beti erraza mezu zehatzak eta argiak ideiatzea eta koordinatzea. Alde horretatik, irudikatu zitekeenik eta egoerarik konplexuenetakoa da COVID19ak ekarri duen osasun krisia eta lan zein enpresa munduan izan duen [...]

Euskal sagardoaren jatorriak: Marketing digitala eta COVID19
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-600fc85a5e4d9{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Sagardotegiak lehenengo ostalaritza establezimendutako bat izan ziren Euskal Herrian COVID19agatik ixten, Txotx garai betean erantzukizun ariketa bat eginez; sektoreak aste hauetarako aurreikusitako beste ekitaldi publiko batzuk ere ez dira burutu. Egoera horretan, Euskal Sagardoa jatorri deiturari marketing digitaleko kanpaina bat egitea proposatu genion. Helburua bultzada bat ematea izan da Euskal Sagardoa markari zehazki [...]

Euskaraldia etxerik etxe hasten da: Hedabide plana eta COVID19
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-600fc85a6c2c0{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Euskaltzaleon Topagunea da bidelagun gaituen beste erakundeetako bat COVID19ak eragindako krisiagatik bere jarduera osoa berplantetau behar izan duena. Jarduera osoa berplanteatzeak, noski, komunikazio ekintzak berplanteatzea ere esan nahi du, hau da, komunikazio estrategia moldatzea. Euskara sustatzeko eta indartzeko egitasmoei buruz ari gara; Mintzalagun lako talde elkarrizketa praktikak, hainbat udalekin adosturiko aisialdi proposamenak haur [...]

Biba Ardoak, zure etxeko ateraino: zuzeneko marketina eta covid 19
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-600fc85a91480{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Gaur kontatu nahi dizueguna, COVID19ak eragindako krisia dela-eta gure bezeroek euren komunikazio estrategiak nola moldatu dituzten kontatzeko sailaren baitan, Biba Ardoak markaren kasua da; mahastizain-ardogile familia txikien kooperatiba bat, indarrak batu dituena ardo ekologiko, biodinamiko eta naturalak banatzeko, eta Euskal Herrian ardoaren kultura berritu baten alde apustu egiteko. Kooperatiba duela urte bat pasatxo [...]