
Produktu ekologiko eta bertakoak: Ekolurra bereizgarriaren jaiotza
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-628f2d8116350{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Ekolurra, EAEko produktu ekologikoak ziurtatzen eta sustatzen dituen elkartea, pauso bat eman du aurrera Ekolurra bereizgarria sortuta. Bereizgarria, produktuak ekologikoak direla bermatzeaz gain, bertakoak ere direla ziurtatzen du. Pauso ausarta, baina bidezko merkataritza, osasuna eta ingurunearen zaintzaren aldeko apustua ere. (function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-628f2d811c1bd{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Komunikazio estrategia bateratzailea Ekolurraren izaerari burz aritzea osatzen duen kontseiluari buruz [...]

56. Durangoko Azoka: bai, baDA!
Europa osoan kultur arloan egiten diren azoken artean arrakastatsuenetakoa da Durangoko Azoka. Biziberritzen jakin duela erakutsi du azken urteotan eta are gehiago pandemia garaian: Ekitaldi guztiak bertan behera geratzen ari ziren bitartean, Azokak berrasmatzen jakin zuen online/offline arteko uztarketa batekin, lehen aldiz euskal kulturaren online erakuslehio eta denda erraldoia sortuz. 2021a ere urte berezia izaten [...]

Gu baserritarrak… y tú ¿De qué tribu eres?
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-628f2d815ec15{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Lehen sektorean belaunaldi erreleborako dagoen arazoari erantzuna emateko kanpaina jarri du martxan Urkiola Landa Garapen Alkarteak, Durangaldeko ekoizleekin batera. Gu baserritarrak… y tú, ¿De qué tribu eres? lelopean dei egin diete inguruko gazteei. Lehen sektoreko langile izateaz arro, etorkizuneko lan aukera izan daitekela adierazi dute. Bidaia honetan kanpaina estrategia eta diskurtsoa eraiki ditugu. [...]

Bizidekar baten istorioa
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-628f2d817de7c{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Gertutasuna. AEKren gertutasun geografiko eta humanoa. Bidea. Euskara ikasteko prozesua. Bidelagunak. Ikasle eta irakasleak osatzen duten tandema. Kontzeptu horiek izan ditugu gogoan AEKren matrikulazio kanpaina sortzerako orduan. Euskara ikasi nahi duten herritarrek, gertutasuna bilatzen dute: euskara ikasteko bideari ekiteko abiapuntu izango duten euskaltegia eta bidelagun izango duten irakaslea. Bidearen metaforari tiraka sortu genuen [...]

Urmuga 2021: bigarren bidaia bat
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-628f2d819130a{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Aurten ere bere bidea egiten ari da Urmuga. Euskal Herria mendebaldetik ekialdera zeharkatuz urak kantauri eta mediterraneo itsasoetara banatzen dituen ertz luze hori da Urmuga. Beste urte batez Sorland Urmugaren parte da, baina aurtengo edizioan pausu bat gehiago eman eta bidelagun izatetik antolatzaile izatera igaro gara. Ez da aldaketa bakarra izan, Sorlanden Urmugaren [...]

M8, Sorlandeko emakumeon gogoeta
Hain errotuta dagoen sistema patriarkal honetan, komunikazioaren sektorea ere oso esparru konplexua da emakumeontzako. Oso sektore feminizatua izan arren, hau da, komunikazio langileen gehiengoa emakumezkoak izan arren, erabaki postuetan gizonezkoak dira nagusi. “Estatuan, Publizitate Gradua duten %58a emakumeak dira, baina soilik %14ak lortzen du sormen zuzendari izatea. Eta piramidean gora egitean, datuek behera egiten dute [...]

20 urte bete berritan, zertarako gaude hemen?
Badira geure buruari zertarako gauden hemen galdetu behar diegun uneak. Adibidez, hogei urte betetzen dituzunean langintza batean. Edo, adibidez, pandemia betean egokitzen zarenean. Zertarako gaude hemen? Galdera horixe egin diogu sorlandarrok elkarri, ohartu garenean dagoeneko hogei urteko bidea egin dugula euskal komunikazio agentzia moduan. Hemezortzi urte di-da izenagaz, eta beste bi gure buruaz beste bat [...]

55 DA!
Sorland Agentziak azken urte hauetan zehar komunikazio estrategia, marka lanketa eta prentsa bulego lanak bete ditu Durangoko Azokarako. DA!, komunikazioaren ikuspegitik, marka bat da, euskal kulturak duen marka garrantzitsuenetarikoa, bere aukera baina baita ardura guztiekin. Azken urteotan, etengabe hobetuz eta berrituz doan proiektua da, beti jakin izan du garai berrietara egokitzen, eta garai zail hauetan [...]

Genuen hura berreskuratzeko: komunikazio kanpaina eta Covid-19
(function($) {$("head").append(".rella-row-shadowbox-628f2d81cdce8{-webkit-box-shadow:;-moz-box-shadow:;box-shadow:;}");})(jQuery); Covid-19ak ezaugarrituriko testuinguruak arriskuan jarri ditu orain arteko zenbait jokaera, ohitura… Inflexio puntu izan da askorentzat. Bada, lehen zen hura izaten segituko al du gizarteak? Nork daki… Erantzuna heldu bitartean, unean uneko aukerak aprobetxatzea dagokigu. Izan ere, inflexio puntuek, ziurgabetasun egoeren tankeran, aukerak eskaintzen dituzte. Eta horiexek ondo identifikatzea da komunikazio enpresa baten [...]

Lan-eskaintza: administrazioa
Sorland Komunikazio Agentzian pertsona baten bila ari gara gure lan-taldera batzeko. Ondorengoa eskatzen da: - Administrazio eta zuzendaritzan lizentziatura edo gradua izatea -Kontabilitatean aritua -Nominen ezagutza edukitzea -Gizarte segurantzako gestioak kudeatzen jakitea (altak, bajak, SEPE) -Zergen aurkezpenen ezagutza -Diruzaintzan eskarmenatua izatea -Euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez hitz egin eta idazteko gaitasuna -Autoa eta gidabaimena izatea Eskaintzen [...]