
Azpeitia, inoizko gehien, denon artean: komunikazio instituzionala eta COVID19

Bidaia zailtzen denean: Komunikazio estrategia eta COVID19

Google Shopping doakoa izango da saltoki txikientzat
Google-ek dohainik eskainiko du bere Google Shopping plataforman iragartzeko aukera beren produktuak online eskaintzen dituzten saltokientzat. Enpresa txiki eta ertainei zuzendutako neurri bat da, Amazon bezalako online salmenta plataformen aurrean lehiatzen laguntzeko helburuarekin. Coronavirusa dela eta online salmentek ikaragarri egin dute gora mundu osoan eta Amazon eta bestelako online plataforma handiak etekin izugarriak ari […]

Online salmenten igoera Amazonen erreinuan
Online erosketek sinesgabeki gora egiten duten bitartean, Amazon multinazionalak 175.000 langile berri hartu ditu hilabeteren bueltan Estatu Batuetan soilik. Aldi berean, krisiarekin 250.000 denda itxi beharretan aurkitu dira Estatu Batuetan, Amazonen domeinuari bidea garbi utziz. Eta honela, herrialdeko online salmenten % 40a bere webgunearen bitartez gertatu da. Gorako joera bilaketetan Amazon hitzaren online joera aztertzerakoan, […]

Komunikazioa Covid-19aren garaietan konektatzeko

Neurtu markaren balioa online

Sare sozialetako krisi kudeaketa

Lan-eskaintza: Komunikazio teknikaria
Sorland Komunikazio Agentzian komunikazio teknikari baten bila ari gara gure lan-taldera batzeko. Ondorengoa eskatzen da: – Kazetaritza, ikus-entzuneko, komunikazio edo antzeko unibertsitate-titulua. – Erakunde komunikazioan esperientzia. – Sare sozialen kudeaketan aritua. – Hedabideekin harremanak kudeatzen eskarmentua. – Euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez hitz egin eta idazteko gaitasuna. – Komunikazio estrategiak gauzatzen jakitea. – Gidabaimena eta autoa […]

Irudian dena eta dirudiena
Grafika publizitario bateko argazkietan, azken emaitzan ikusten ez diren lan eta elementu asko daude. Euskal Sagardoaren “Kalitatezkoa bada, gorria da” kanpaina hartu dugu, adibide moduan, argazkigintzaz hitz egiteko. Ekaitz Zilarmendi argazkilaria izan da gure bidelaguna proiektu honetan. Publizitate kanpaina honen helburua botilako sagardo salmenta sustatzea da: kalitatezko sagardoa botilatik edan nahi duenak Euskal Sagardoa jatorri […]

Urte bete Sørland lehenengoz zapaldu genuela
Komunikazioa bidaia bat dela diogu. Marka bat bere lekura eramateko bidaia. Eta iaz, bidaietan handienari ekin genion guk. 18 urte betetzearekin batera, gure buruaz beste bat egiteko momentua zela erabaki genuen. Urteen joanean beste agentzia bat bihurtu ginen, eta marka berri bat sortu nahi genuen. Beste lurralde bat sorkuntza lanerako. Horrela jaio zen Sorland. Eta […]