
Online salmenten igoera Amazonen erreinuan
Online erosketek sinesgabeki gora egiten duten bitartean, Amazon multinazionalak 175.000 langile berri hartu ditu hilabeteren bueltan Estatu Batuetan soilik. Aldi berean, krisiarekin 250.000 denda itxi beharretan aurkitu dira Estatu Batuetan, Amazonen domeinuari bidea garbi utziz. Eta honela, herrialdeko online salmenten % 40a bere webgunearen bitartez gertatu da. Gorako joera bilaketetan Amazon hitzaren online joera aztertzerakoan, […]

Komunikazioa Covid-19aren garaietan konektatzeko

Neurtu markaren balioa online

Sare sozialetako krisi kudeaketa

Lan-eskaintza: Komunikazio teknikaria
Sorland Komunikazio Agentzian komunikazio teknikari baten bila ari gara gure lan-taldera batzeko. Ondorengoa eskatzen da: – Kazetaritza, ikus-entzuneko, komunikazio edo antzeko unibertsitate-titulua. – Erakunde komunikazioan esperientzia. – Sare sozialen kudeaketan aritua. – Hedabideekin harremanak kudeatzen eskarmentua. – Euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez hitz egin eta idazteko gaitasuna. – Komunikazio estrategiak gauzatzen jakitea. – Gidabaimena eta autoa […]

Irudian dena eta dirudiena
Grafika publizitario bateko argazkietan, azken emaitzan ikusten ez diren lan eta elementu asko daude. Euskal Sagardoaren “Kalitatezkoa bada, gorria da” kanpaina hartu dugu, adibide moduan, argazkigintzaz hitz egiteko. Ekaitz Zilarmendi argazkilaria izan da gure bidelaguna proiektu honetan. Publizitate kanpaina honen helburua botilako sagardo salmenta sustatzea da: kalitatezko sagardoa botilatik edan nahi duenak Euskal Sagardoa jatorri […]

Urte bete Sørland lehenengoz zapaldu genuela
Komunikazioa bidaia bat dela diogu. Marka bat bere lekura eramateko bidaia. Eta iaz, bidaietan handienari ekin genion guk. 18 urte betetzearekin batera, gure buruaz beste bat egiteko momentua zela erabaki genuen. Urteen joanean beste agentzia bat bihurtu ginen, eta marka berri bat sortu nahi genuen. Beste lurralde bat sorkuntza lanerako. Horrela jaio zen Sorland. Eta […]

Social Media plan bat abiatzeko 6 pausu
“Sare sozialak eramatea lan erraza da”, “argitalpenak egitea besterik ez da”, “edonork eraman ditzake”… Sare sozialen inguruan hitz egitean askotan entzuten diren esaldiak dira horiek. Eta, egia esan, marka edo enpresa batek estrategiarik ez baldin badu, ez dira oker ibiliko. Baina, zer gertatzen da marka batek sare sozialen bidez bere balioak eta lana ezagutzera eman […]

Orexaren bidea hasi besterik ez da egin
Orexa Gipuzkoako herririk txikiena da, 125 biztanle besterik ez ditu, baina bizi-bizirik dagoen herria da, eta herriaren biziraupena ziurtatzeko eta bultzatzeko asmoz abiatu zuen Udalak Orexa Bizirik proiektua. Lanketa horri esker, Landaola Sarietan erakunde publikoen saria irabazi berri du Orexa Bizirik proiektuak. Proiektuaren marka estrategia eta posizionamendua Udalarekin lantzeko aukera izan genuen elkarlanean, eta lerro […]

Matrikulazio kanpaina: Nork bere balioak islatuz
Garrantzitsua da hezkuntza zentro batek urte osoan komunitatearekin barne komunikazioa lantzea, eta horrekin batera, publikoki herriarekin kanpo komunikazioa lantzea. Urte osoan zehar komunikatzen duen horrek balioko du zentro horren hezkuntza proiektuaren onurak azaltzen eta jendarteratzen. Baina, urte osoko lanketaz gain, matrikulazio kanpaina ere zentro bakoitzak bere proiektua eta onurak transmititizeko tresna moduan ere baliatu dezake. […]