Skip links

Harreman Publikoetarako Bulegoa

Harreman publikoak marka bat eta bere egitasmoak iritzi publikoan zaintzeko lanketa dira.

Harreman publikoak zaintzeko marka estrategiari loturiko plangintza beharko dugu: markaren lan-arlo edo merkatuari begirako hedabide plana, diskurtsogintza, web eta marketing digitaleko estrategia, iritzi sortzaileen jarraipena eta abar.

Harreman publikoak lantzeak arreta eta lan jarraitua eskatzen badu ere, egitasmo garrantzitsuei erantzuteko bulego profesionala antolatuko dugu: komunikazio aholkulariak, kazetariak, community managerrak, argazkilariak eta abar.

Harreman publikoak zaintzeko hedabideetako arduradunekin eta kazetariekin lan-giro egokia eta informazio trukea landu beharko ditugu, eta haientzako baliabideak prestatu: marka dossierra, txostenak, prentsaurrekoak, euskarri multimediak eta abar.

Harreman publikoak zaintzeak unean uneko ustekabeei eta premiei erantzun beharra ere badakar. Halako kasuetan, aholkularitza estrategikoa eskainiko dugu.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies