Skip links

Komunikazio Plana

Komunikazio plana enpresa edo erakunde baten marka estrategia ekintza bihurtzeko gida da.

Komunikazio planak, lehenik, marka azterketa eta estrategia jasoko ditu idatziz. Eta, ondoren, komunikazio helburu nagusiak lortzeko ekintza plangintza; helburuak denbora jakin batean neurgarri egingo dituena.

Markaren bi-hiru komunikazio helburu nagusiei erantzuteko, helburu eta ekintza zehatzagoak identifikatuko ditugu.

Komunikazio helburu eta ekintza zehatz horietako bakoitza fitxa batean deskribatuko dugu, dagozkion xede-taldeak begiz jota.

Komunikazio plana amaitzeko, egutegia eta aurrekontua ere prestatuko dugu, ekintzen koordinazioa eta koherentzia ziurtatu eta komunikazio premia bakoitzari dagokion ahalegin ekonomikoa zaintzeko.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies