Skip links

Marka Kontakizuna

Marka kontakizuna enpresa edo erakunde baten mezuak harilkatzeko baliabide eraginkorra da.

Marka kontakizuna sortu aurretik, marka edukiak zehaztuko ditugu: bost-sei esalditan jasoko ditugu produktu-zerbitzu eskaintza, balioak eta kultura, sinesgarritasun argudioak eta abar.

Marka kontakizuna istorio bat da, markaren egunerokotasunari jatorria eta zentzua emango diona, garai eta testuinguru batean kokatuta.

Marka kontakizuna ideiatzeko deneriko mitoak, arketipoAK eta genero literario zein zinematografikoak hartu ditzakegu inspirazio iturri moduan.

Marka kontakizuna idatziz jasota, ikus-entzunezko euskarri eta kanaletarako irudikapena ere egingo dugu.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies