Skip links

Marka Nortasuna

Marka nortasuna enpresa edo erakunde bat identifikatzeko baliabiderik ikusgarriena da.

Marka nortasunak marka posizionamendua islatu behar du, bereiztuko duten balioak irudikatu, oinarrizko bi osagarrirekin: izena eta logotipoa; eta, balio eskaintza jasoko duen goiburua edo claima ere gehitu daiteke.

Marka bati izena emateak, naming deritzon sorkuntza lanak, zaindu beharreko betekizunak ditu: deigarria, bereizgarria, laburra, esangarria, iradokitzailea, koherentea eta sinesgarria izatea, besteak beste.

Marka nortasun bisuala, logotipoa, diseinugintza grafikoko lan estrategikoa da: markaren balioak irudikatuko dituzten tipografia, ikur, kolore eta gainerako osagarrien lanketa.

Marka nortasunaren gidaliburuarekin amaituko dugu lan hau, erabilera arau eta irizpideak ezarriz eta gutxieneko kanal eta euskarrietarako aplikazioak diseinatuz.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies