Skip links

Portfolio

Itzuli
0

  ITZULI. Itzultzaile neuronala. Euskararen eta gaztelaniaren arteko itzulpenak egiten dituen Itzuli itzultzaile neuronala garatu du Eusko Jaurlaritzak. Adimen artifiziala erabilita, testuingurua aintzat hartzen du, eta beraz, salto kualitatibo bat egin du itzultzeko aurreko gailu gehienekin alderatuta.  Sorlandarrok bere marka nortasuna sortzen aritu gara. Argi

Biba  ardoak
0

BIBA ARDOAK. Ardoaren kultura bizigarriaren alde. Biba Ardoak Euskal Herriko ardo ekologiko, biodinamiko eta naturalen banaketarako familia upategien proiektu kooperatibo berri bat da. Kooperatiba honen azken xedea, gainera, Euskal Herrian ardoaren kultura alternatiboa sustatzea da: ekologikoa, bertakoa, gizartearekiko arduratsua, gaurkoa. Horretan laguntzeko deitu gintuzten, eta

Lebario
0

Nazioarteko marka bat posizionatzen Lehiakideetatik bereiztea markagintzaren oinarrizko arauetako bat bada, are gehiago autogintza bezalako industria erraldoi batean. Industrias Lebario, autogintzarako pieza handien moldeak egiten dituen puntako enpresa da, eta injekzioko moldeen esparruan, autogintza sektoreko hornitzaile nagusien artean finkatzea dauka helburutzat. Ikerketa sakon batetik abiatuz

Durangaldea
0

Turismo eta elikadura eredu iraunkorren alde Durangalde osoko jarduerak eta biztanleak jomugan dituzten egitasmo iraunkorrak abian jartzeko lanean ari da Urkiola Landa Garapenerako Alkartea. Sorland Komunikazio Agentziak horietako bietan parte hartzeko aukera izan du beste eragile batzuekin elkarlanean.  Turismo Estrategia Plana anbizio handiko proiektua da,

Jan  Tolosaldea
0

Jan benetakoa. Jan bertakoa. Jan gurea. Jan gaurkoa. Ez dira jarduera asko egongo elikadura bezainbeste gai beregain hartzen dituztenak. Elikadura osasuna da, bizi-kalitatea, ongizatea. Elikadura garapena da, lanbideak, kohesioa. Elikadura kultura eta ondarea da. Elikadura lurra da, ingurumena eta gure paisaiak. Bertakoa dastatzean beraz, horren

Euskal  Sagardoa
0

Kalitatezko sagardoa bada, gorria da Euskal Sagardoa jatorri deiturak funtsezko bi ezaugarri ditu: produktuaren kalitatea lantzea eta prestigioa ematea merkatuan. Gustuko ditugu erronkak Sorlanden. Azken finean hori da marka nortasuna zerotik sortzea: aukeraz beteriko erronka. Eta aukera hori eman ziguten Euskal Sagardoa jatorri deituraren arduradunek

HAZI
0

Hazirekin batera hazten Kalitatezko produktuak eta jatorri deiturak identifikatzea marka nortasun kontua da. Guk Hazirekin batera lan egiten dihardugu horretan. Txikitik handirako jarrerarekin, diseinu lan txikiak ondo eta denboran egiten badakizula erakutsiz eta lan handietarako jauzia emanez. Bide hori hartu genuen, HAZI fundazioarekin. Euskadiko lehen

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies