Skip links

durangaldea4

Turismo eta elikadura eredu iraunkorren alde


Durangalde osoko jarduerak eta biztanleak jomugan dituzten egitasmo iraunkorrak abian jartzeko lanean ari da Urkiola Landa Garapenerako Alkartea. Sorland Komunikazio Agentziak horietako bietan parte hartzeko aukera izan du beste eragile batzuekin elkarlanean. 

Turismo Estrategia Plana anbizio handiko proiektua da, bisitari kopurua handitzeko helburua duena, eta horrekin lotuta, egoera ekonomikoa hobetu, ingurumena zaindu eta kultura ondarea ezagutaraztea xede dituena. Akimu Proyectos Turísticos-ekin aritu da Sorland proiektu honetan. 

Elikadura Estrategia Planak ere asmo esanguratsuak ditu, izan ere, Durangaldeko biztanle, ekoizle, eragile enpresa eta erakundeak lerratu nahi ditu, bertako elikadura iraunkor eta osasuntsu baten alde. Elhuyar Aholkularitzarekin eta Gaindegia Behategiarekin aritu gara Elikadura Planaren garapenean.

Durangaldea marka eta D ikurra

Eskualdea da bi proiektuen izendatzaile komuna eta hori izan da marka nortasuna sortzerakoan ere gure hari nagusia. Durangaldea potentzialitate handia duen marka dela uste dugu, gainera.

Turismo aldetik, lurralde txikia izan arren, nortasun eta dibertsitate handikoa da (paisaia, ondarea, gastronomia, etab.) Eremu estrategiko batean kokatua dago, gainera.

Elikadurari dagokionez ere, posibilitate asko dituen eskualdea da, izan ere, leku gutxitan batzen dira osasunaren, teknologiaren, elikagaien zein industriaren arloko eragileak Durangaldean bezain ondo.

Kontzeptu eta ideia bezala Durangaldeari egin zaio erreferentzia, beraz. Hala ere, nortasun grafiko batek izenaz gain, sinboloa ere badauka, eta horretan, D ikurra izan da nabarmendu duguna. Izan ere, Durangaldearen berba indartzera dator ikurra.

Hala, “D”-aren hutsune itxia zabaldu eta eskultura itxura hartzen duen ikur orekatu eta espaziala sortu dugu. Bere indarra forman datza, kolore, testura eta estilo desberdinak garatzeko aukera ematen digulako.

Bide berri baten lehen mugarria

Bi planen edukiak ezagutaraztea izan da lehenengo urratsa, horregatik, administrazio publikoko ordezkariek zein sektoreko eragileek parte hartu duten ekitaldia antolatu da Berrizen. Aurrerantzean ere pausuak emanez joango dira plan biak; bertoko elikadura iraunkor eta osasuntsu batengatik; Durangaldea, helmuga bihurtuko duen turismo arduratsu baten alde.

Eskualdea da bi proiektuen izendatzaile komuna eta hori izan da marka nortasuna sortzerakoan ere gure hari nagusia.

Erlazionatutako lanak

Hiru sindikatua

Durangaldea

Jan Tolosaldea

sorland mugarriak

Euskal Sagardoa

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies