Skip links

Kalitatezko Euskal Sagardoaren bereizgarria


Euskal Sagardoaren Jatorri Deiturak funtsezko bi ezaugarri ditu: produktuaren kalitatea eta prestigioa merkatuan.

Gustuko ditugu erronkak Sorlanden. Azken finean hori da marka nortasun bat zerotik sortzea, erronka bat. Eta aukera hori eman zaigu Euskal Sagardoa Jatorri Deituraren sorrerarekin ere.

Gertaera bakoitzak bere momentua dauka. Urteetan landu den goi-kalitateko produktu bat, sektorearen baitan adostasunetara iristea eta erakundeekin egindako elkarlan estua. Hiru gako hauek erraztu dute marka berri honen sorrera, eta momentu horretan heldu da gurera.

Marka nortasuna

Euskal Sagardoa merezi duen tokian kokatzen jarri ditugu indarrak eta lan horretan jarraitzen dugu.

Hasteko, komunikazio plana zehaztu eta marka indartzeko bi klabe nagusi ezberdindu ditugu. Produktuaren kalitatea eta prestigioa.

Marka komunikazioan oinarri izango diren klabeak identifikatuta, marka nortasun grafikoaren sorkuntza bertatik bideratu dugu. Kalitate eta prestigio parametroak iradoki behar zituen diseinuak. Horrez gain, bere bigarren bereizgarria ere garbi identifikatu behar zuen: bertako sagarra. Hortik dator, sagarra, egurra, lurra eta kirikoketa uztartzen dituen logotipoa.

Erreferentzialtasuna eta informazioa

Marka irudia sortuta, marka nortasun osoa arautzeko moduan gaude.
Kontsumitzaileari produktu berri bat aurkezten zaiola kontuan hartuta, hau identifikatzeko euskarriak lehentasuna duten egitekoak dira. Jatorri-deiturara bideratutako sagardoen kupeletarako zigilua, alde batetik, eta merkatuan egongo diren zigiludun botilen etiketa bestetik. Komunikazio estrategian erabiliko diren beste euskarri guztiak ere hasiera-hasieratik sortuko ditugu: merchandisinga, papergintza, avatarrak eta bestelako euskarri digitalak…

Informazio asko sortu du markak puntu honetan. Guzti hau kanalizatzeko informazio euskarriak sortu ditugu. Zabalkundearen unea ere ez da aleatorioa izan. Txotx denboraldian milaka sagardozalek jatorri-deitura osatzen duten 48 sagardotegiak bisitatzen dituztela kontuan hartuta, Euskal Sagardoaren berri ematen duten triptiko eta kartelak egin, eta zabaldu dira. Jatorri-deitura berria gizarteratzeko une ezin hobea. Internet ezinbesteko erreminta da markagintzan; horregatik, komunikazio-planaren klabeetako bat jatorri-deituraren informazio guztia Euskal Sagardoarentzat espresuki sortu ditugun sareetan zabaltzea izan da. Ildo horretatik eraiki da www.euskalsagardoa.eus webgunea eta sortu dira Facebook, Twitter eta Instagrameko kontuak.

Sustraitutako komunikazioa

Kanpo-komunikazio on batek ez du bide luzerik egingo barne-komunikazioarekin uztartzen ez bada. Zentzu horretan, sagar eta sagardogileen aurreko aurkezpen pribatua gidatu dugu, markaren eta komunikazio planaren nondik-norakoak proiektuaren parte diren guztiei azaltzeko. Eta horren ondotik, aurkezpen publiko bat ere zuzendu dugu, prentsaurreko bat antolatuz, hedabideen aurrean izendapenaren irudia aurkezteko. Jatorri Deituraren sorreratik, gainera, ekitaldi ezberdinen gidoigintza eta produkzioan lan egin dugu baita tokian tokiko aurkezpenetan ere.

400 hektarea sagasti, izena emandako 48 sagardotegi eta zigilura bideratutako 1.320.000 litro sagardo. Jatorri Deitura bat. Euskal Sagardoa.
Gogoratu: zigilu gorria da bertako eta kalitateko sagardoaren sinboloa!

Gustuko ditugu erronkak Sorlanden. Azken finean hori da marka nortasun bat zerotik sortzea, erronka bat. Eta aukera hori eman zaigu Euskal Sagardoa Jatorri Deituraren sorrerarekin ere.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies