LEBARIO
Nazioarteko Markaren Posizionamendua

Marka posizionamendua

“Lehiakideetatik bereiztea markagintzaren oinarrizko arauetako bat bada, are gehiago autogintza bezalako industria erraldoi batean.”

Industrias Lebario, autogintzarako pieza handien moldeak egiten dituen puntako enpresa da, eta injekzioko moldeen esparruan, autogintza sektoreko hornitzaile nagusien artean finkatzea dauka helburutzat.

PROIEKTUARI BURUZKO INFORMAZIOA

Ikerketa sakon batetik abiatuz egindako marka estrategia eta komunikazio plana eskatzen du horrelako helburu batek. Enpresa hauek merkatu internazional batean ezarri, hornitu, produzitu eta lehiatzen dutelako.

lebario-makina

\\ MARKA NORTASUNA

Lebario enpresak zuen lehen beharretako bat marka nortasuna berritzea zen. Marka auditoretza bat eskatzen zuen beharrizana. Lan honek anbizio handiko marka estrategia bat eraikitzeko aukera eman zigun.

Hasteko, aurreko logotipoaren moldea gaurkotu diogu, formak sinpletuz eta Lebarioren L hizkiaren moldea osatuz.

Hori zehaztean, webgunera eraman dira irizpide guztiak, eta marka nortasunarekin koherentea den webgunea garatu dugu, euren jardunaren premiei erantzuteko, eta nazioartean euren lekua lortzen laguntzeko.

Webgunean garatu dugun marka diskurtsoa, Lebarioren bereizgarri nagusiek gidatu dute: talde nortasuna eta nazioarteko ezarpena. Mezugintza hori webgunearen estrukturarekin lotu dugu zuzenean, beti ere, ezarpenak egokituz webgunea gailu ezberdinetatik bisitatzeko moduan egon zedin.

\\ FERIAK

Euroguss Azoka Europako handiena da injekzio bidezko fundizioari dagokionez. Bertan, irudi indartsu batekin parte hartzea erabaki du Lebariok. Nazioarteko enpresa baten irudia islatu eta honek ekoizten dituen goi mailako produktuak erakusteko.

Jakintza-alor anitzeko komunikazioa Euroguss feriarako

Lebarioren stand-a erakustoki bat izateaz gain, sektoreko profesionalen arteko topaleku bihurtzeko helburuarekin lan egin genuen; hau da, enpresaren irudia modu indartsuan helarazi, eta aldi berean, bertan biltzen ziren profesionalen erosotasuna ziurtatzeko.

Horretarako, komunikazioandiseinuan eta infoarkitekturan adituak diren profesionalak batu ditugu lan-taldean. Standaren eraikuntza prozesuan 3D infografiekin aritu gara lanean, bezeroarekin eskuz esku lehenbizi, eta Alemaniako Euroguss-eko teknikariekin gero. Bezeroaren beharrak eta espazioaren baldintza teknikoak kontuan hartuta egin dugu lanketa: altzariak aukeratzea, piezen erakusketa atontzea, pantailaren kokapena zehaztea, etab. Infografiaren arabera muntatu da, ondoren, erakustoki erreala.

lebario-stand-euroguss-2024
poster-lebario-sorland

\\ BIDEOA,KATALOGOA ETA MARKA OPARIA

Lebario markak Euroguss bezalako feria batean izan ditzakeen behar izan guztiak asebetetzeko, bideo korporatibo bat eta enpresa katalogo bat sortu eta kudeatzea beharrezkoa zen, enpresaren produktu eta zerbitzuak ezagutzera emateko. Gainera, standera hurbiltzen ziren bezero potentzialekin harreman estuago bat lortzeko asmoz marka opariak ere sortu genituen.

Puntako enpresa da Lebario, eta posizionamendu hori erakusteko eta azaltzeko enpresa-katalogoa prestatu dugu.

Pieza ezberdinen irudiak eta bakoitzaren deskribapena jasotzen du katalogoak, lau hizkuntzetan (ingelesa, gaztelania, alemana eta frantsesa).

Ikus-entzunezko pieza labur bat ere sortu dugu “loop” moduan, standera gerturatzen diren profesionalen begirada erakarri eta Lebarioren balio eskaintza erakusteko. Loop-a osatzeko bideo grabazioak eta argazki-saioa egin ditugu enpresan bertan.

Azkenik, standera gerturatutako profesionalen interesa eskertzeko opariak landu ditugu.

Sorlanden garrantzizkotzat jotzen dugu markagintzaren ikuspuntu osoaz jabetuta egitea enpresek azoketara begira aurrera eramaten duten lanketa. Azoketako ROIa -inbertsioaren- itzulkina, bertan sortzen den negozio bolumenarekin edo harreman eta eskari berrien bitartez neur daiteke. Horrez gain, markagintzaren ikuspegitik, kontuan hartzekoak dira nabarmentasunaren, erreputazioaren eta marka irudiaren inguruan azoka batek egin ditzakeen ekarpenak.

web-mobile-lebario