Markagintza digitalean egiten dut lan, estrategia digitalak diseinatu, garatu eta optimizatzen bezeroen online presentzia indartzeko.
Podkastingak irauli egin du ikus-entzunezko edukiak kontsumitzeko modua. Internetera sartzeko erraztasunarekin eta gailu mugikorren ugaritzearekin, podkastak pertsonak informatuta mantentzeko, ikasteko eta entretenitzeko modu errazean eta erabilgarrian bihurtu dira. Artikulu honetan, zure podkasta nola sortu eta bertatik irabaziak nola lortu aztertuko dugu, haren kalitatea eta arrakasta ziurtatuz.
Zer da podkasta?
Podkastak streaming bidez deskargatu edo entzun daitezkeen audio-atalak dira, eta entzuleak hainbat gairi buruz informatzeko, entretenitzeko edo hezteko balio dute. “Podkast” hitza “iPod” eta “broadcasting” hitzen arteko konbinazioa da, eta audio-serie digitalak sortzeari eta banatzeari dagokio.
Podkastingaren iraultza eta bere rola komunikazio modernoan
Azken urteotan, podkastingak sekulako hazkundea izan du. Entzulearentzat esperientzia pertsonalizatua eskaintzen duen komunikabidea bihurtu da podkasta, eta entzuleak noiz eta non entzun aukera dezake. Gainera, formatuak gai eta estilo ugari jorratzeko aukera ematen die sortzaileei, hala nola, bakarrizketak, eztabaidak edota fikziozko audio-lanak.
Podkasta bete-betean sartu da marketin digitalean, eta marka edo nortasun baten inguruan komunitate leial bat eraikitzeko tresna indartsua da. “Al oído” Podkast Jaialdi Iberoamerikarrak edo Onda Podkast Sariek komunitate honen garrantzia eta hazkundea nabarmentzen dute.
Zure podkasta sortzeko gida
01
02
03
04
05
06
Zure podkasterako monetizazio-estrategiak
Zure podkasta audientzia irabazten hasten denean, podkastak monetizatzeko hainbat estrategia azter ditzakezu:
- Publizitatea eta babesleak: Enpresek aipamenak edo publizitate-tarteak ordain ditzakete zure ataletan.
- Harpidetza-eredua: Petreon bezalako plataformek zure podkastari finantzazioa emateko aukera ematen diete entzuleei, eduki esklusiboen truke.
- Produktuak eta merchandisinga: Zure podkastarekin lotutako produktuak saltzea diru-sarrera gehigarria izan daiteke.
baDAbil, Durangoko Azokaren lehen podkasta
Sorlandek badaramatza urte batzuk Durangoko Azokako komunikazio-estrategian parte hartzen eta berau aktuala izan dadin bermatzen. Horregatik, 58. edizioaren komunikazio kanpainarekin bat etorri den produktu berria merkaturatu nahi izan genuen: baDAbil, Durangoko Azokako podkasta.
Aurtengo edizioan gazteak izan direnez publiko objektiboa, gazteei bideratutako podkast bat sortu nahi izan dugu, gazteentzat eta Durangoko Azokaren ekosistemako pertsonentzat garrantzitsuak diren gaiak landu dituena. Hori dela eta, podkastaren protagonistak euskal kultura osatzen duten hainbat gazte izan dira, eta gainesposizioaz, lehen aldiez, editoreen lanaz, tradizioaz edota artisten konpromisoaz hitz egin dute.