Skip to main content

Markagintza digitalean egiten dut lan, estrategia digitalak diseinatu, garatu eta optimizatzen bezeroen online presentzia indartzeko.

Podkastingak irauli egin du ikus-entzunezko edukiak kontsumitzeko modua. Internetera sartzeko erraztasunarekin eta gailu mugikorren ugaritzearekin, podkastak pertsonak informatuta mantentzeko, ikasteko eta entretenitzeko modu errazean eta erabilgarrian bihurtu dira. Artikulu honetan, zure podkasta nola sortu eta bertatik irabaziak nola lortu aztertuko dugu, haren kalitatea eta arrakasta ziurtatuz.

Zer da podkasta?

Podkastak streaming bidez deskargatu edo entzun daitezkeen audio-atalak dira, eta entzuleak hainbat gairi buruz informatzeko, entretenitzeko edo hezteko balio dute. “Podkast” hitza “iPod” eta “broadcasting” hitzen arteko konbinazioa da, eta audio-serie digitalak sortzeari eta banatzeari dagokio.

badabil

Podkastingaren iraultza eta bere rola komunikazio modernoan

Azken urteotan, podkastingak sekulako hazkundea izan du. Entzulearentzat esperientzia pertsonalizatua eskaintzen duen komunikabidea bihurtu da podkasta, eta entzuleak noiz eta non entzun aukera dezake. Gainera, formatuak gai eta estilo ugari jorratzeko aukera ematen die sortzaileei, hala nola, bakarrizketak, eztabaidak edota fikziozko audio-lanak.

Podkasta bete-betean sartu da marketin digitalean, eta marka edo nortasun baten inguruan komunitate leial bat eraikitzeko tresna indartsua da. “Al oído” Podkast Jaialdi Iberoamerikarrak edo Onda Podkast Sariek komunitate honen garrantzia eta hazkundea nabarmentzen dute.

Zure podkasta sortzeko gida

01

Kontzeptuaren definizioa eta audientzia objektiboa: Grabatu aurretik, funtsezkoa da argi izatea zein den zure podkastaren gai nagusia eta zein publikori zuzendu nahi diozun. Marketin-estrategiak sortzeak eduki garrantzitsuak garatzen eta interesa izan dezaketen entzuleak erakartzen lagunduko du.

02

Edukiak eta gidoia prestatzea: Atalak planifikatu eta gidoia idatzi. Horrek ez du esan nahi idatzitakoa hitzez hitz irakaurri behar duzunik, baina hari nagusi bat mantentzen eta puntu garrantzitsuak ez ahazten lagunduko dizu.

03

Audioa grabatzea: Mikrofonoan eta editatzeko software on batean inbertitu, zure audioa argia eta profesionala dela ziurtatzeko. Podkasten kalitatea bermatzea funtsezkoa da entzuleak atxikitzeko.

04

Argitalpena eta zabalkundea: Erabili Spotify, Deezer edo Apple Podcasts bezalako plataformak zure podkasta argitaratzeko eta audientzia zabalagoa lortzeko.

05

Sustapena: Eduki ona sortzea ez da nahikoa; sare sozialetan, SEOn eta marketin digitaleko beste estrategia batzuetan ere indarrak jarri behar dira.

06

Iraunkortasuna: Egutegi erregular bat eduki, zure entzuleek atal berriak noiz publikatuko diren jakin dezaten.

Zure podkasterako monetizazio-estrategiak

Zure podkasta audientzia irabazten hasten denean, podkastak monetizatzeko hainbat estrategia azter ditzakezu:

  • Publizitatea eta babesleak: Enpresek aipamenak edo publizitate-tarteak ordain ditzakete zure ataletan.
  • Harpidetza-eredua: Petreon bezalako plataformek zure podkastari finantzazioa emateko aukera ematen diete entzuleei, eduki esklusiboen truke.
  • Produktuak eta merchandisinga: Zure podkastarekin lotutako produktuak saltzea diru-sarrera gehigarria izan daiteke.
https://www.youtube.com/watch?v=OFcWzrh3FXM&list=PLKE4WT5Uudh2KYWTKODnr7Bz2Q9nlBZLq&index=3
Play Video

baDAbil, Durangoko Azokaren lehen podkasta

Sorlandek badaramatza urte batzuk Durangoko Azokako komunikazio-estrategian parte hartzen eta berau aktuala izan dadin bermatzen. Horregatik, 58. edizioaren komunikazio kanpainarekin bat etorri den produktu berria merkaturatu nahi izan genuen: baDAbil, Durangoko Azokako podkasta.

Aurtengo edizioan gazteak izan direnez publiko objektiboa, gazteei bideratutako podkast bat sortu nahi izan dugu, gazteentzat eta Durangoko Azokaren ekosistemako pertsonentzat garrantzitsuak diren gaiak landu dituena. Hori dela eta, podkastaren protagonistak euskal kultura osatzen duten hainbat gazte izan dira, eta gainesposizioaz, lehen aldiez, editoreen lanaz, tradizioaz edota artisten konpromisoaz hitz egin dute.

Markagintza digitalean egiten dut lan, estrategia digitalak diseinatu, garatu eta optimizatzen bezeroen online presentzia indartzeko.