Euskaraldia
“KanpainaErabilera areagotzeko ariketa”
“Hastapenetatik izan gara komunikazioaren esparruan Euskaraldiaren bidelagun”
Euskaraldia, euskararen erabileran eragiteko ekimen berritzailea da: urrats praktikoak proposatzen ditu, elkarlan bide berriak planteatzea lortu du eta Euskal Herri osoan modu kolektiboan egiten da.
PROIEKTUARI BURUZKO INFORMAZIOA
Hastapenetatik izan da Sorland Euskaraldiaren bidelagun: komunikazio estrategia zehaztuz, izena sortzeko naminga landuz, marka nortasun grafikoa eraikiz eta komunikazio ekintzak proposatuz.
\\ MARKA ERAIKITZEN
Lanketa erakargarria izan da guretzat hutsetik pausuz pausu antolatzaileekin batera marka estrategia garatzen joatea. Komunikazioaren ikuspegitik, ekimenaren izaera eraikitzen laguntzen aritu gara, bere balio eskaintza zehazten, xede-taldeak hierarkizatzen, komunikazio helburuak finkatzen edota kanpaina sozializatzeko ekintzak aurreikusten.
Estrategia zehaztutakoan, izengintza eta irudigintza lantzea izan zen hurrengo mugarri garrantzitsua. Markaren eraikitzean, arreta berezia bereganatu dute, era berean, ariketan parte hartzeko landu diren identifikagarriek, hala nola, ahobiziek eta belarriprestak erabili dituzten txapek edo ariguneak identifikatzeko euskarriek.
Euskaraldia, ahobiziak, belarriprestak, koloretako borobiltxoak… polita da duela urte batzuk ezezaguna zitzaigun imajinarioa gure buruetan iltzatu dela ikustea, esanahi eta bizipenez beteta.
\\ ESLOGANEN BITARTEZ, EDIZIOZ EDIZIO
Hirugarren edizioa egin du 2022an Euskaraldiak. Esloganek balio diezagukete ariketaren garapena azaltzen laguntzeko. Lehenengo edizioan deskriptiboa behar zuen claim-ak, parte hartzaileei egin beharrekoa azaltzeko balio ahal izateko, horregatik, aukeratu zen “Euskaraldia. 11 egun euskaraz” leloa. Bigarren Euskaraldian eta ariguneen gehiketarekin, ariketaren progresioa nabarmentzea zen helburua: “Euskaraldia. Gehiago gehiagorekin, gehiagotan”. Hirugarren eta azkenengo edizioan, “Euskaraldia. Hitzez ekiteko garaia” leloa aukeratu da, ariketaren mamia erdigunera ekartzeko, euskara erabiltzea, euskaraz aritzea.
Aurten horrez gain, marka nortasun grafikoa ere berritu egin da, kolore biziagoak eta pertsonak erabiliz, irudia konektatu eta humanizatuz.